Beoordelingen

Ben u recent in Hotel Royal Dragon geweest? Laat ons dan s.v.p. weten wat u ervan vond.
Er zijn op dit moment 48 beoordelingen en gemiddeld werd Hotel Royal Dragon beoordeeld met een 9,3.

Voeg uw beoordeling toe

Zoek in beoordelingen

 

M.van Asten (58), 03-01-2010

Reisperiode: December | Gezelschap

  • Algemene indruk: 10
  • Ligging: 9
  • Service: 10
  • Eten: 10
  • Zwembaden: 10
  • Kamer: 10
  • Hygiene: 10
  • Comfort: 10
  • Kindvriendelijkheid: 9

Wij zijn nu voor de tweede keer geweest in deze hotel. En wij gaan er in dec. weer naar toe. Hotel is erg schoon ,de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Eten zeer uitgebreid en gevarieerd.Bij de piano bar elke avond is er dans muziek. Hotel is heel goed geschikt voor mensen met een rolstoel. Achter het hotel mooie boulevard om te wandelen want er mogen geen auto's rijden. Dit is een echt 5* hotel.

Frans (54), 11-12-2009

Reisperiode: Mei | Stel zonder kinderen

  • Algemene indruk: 10
  • Ligging: 10
  • Service: 10
  • Eten: 10
  • Zwembaden: 9
  • Kamer: 9
  • Hygiene: 8
  • Comfort: 9

inmiddels 2 maal geweest ,een geweldig Hotel altijd voor herhaling vatbaar

blacka rowsoe (40), 24-08-2009

Reisperiode: Augustus | Gezelschap

  • Algemene indruk: 9
  • Ligging: 9
  • Service: 10
  • Eten: 9
  • Zwembaden: 9
  • Kamer: 10
  • Hygiene: 9
  • Comfort: 10
  • Kindvriendelijkheid: 10

Alleenstaand met kind v 10 jaar ,voorkeur was 2 persbed, uiteindelijk een fam.kamer gekregen, goed begin van je vakantie toch! Respect voor de dames en heren van 't animatie team, hard voor (weinig) maar nooit niet chagerijnig ! Geldt ook voor restaurant personeel werken ook 6 dagen p/wk 1 vrije dag en maar vriendelijk blijven en ervoor zorgdragen dat gasten op hun wenken bedient worden, want dat is echt. Zoveel keus aan eten, mijn dochter is een lekkerbekje maar na dag 3 wist ze gewoon niet wat ze moest eten teveel keus! mensen die daarover klagen die hebben thuis vast een kok met een michelene sterren in dienst! hoewel ik veel op zoover had gelezen, mijn ervaring 't was boven verwachting,mede ook door pers.aandacht van veel van het personeel.

Cyril (49), 05-08-2009

Reisperiode: Mei | Gezin met kinderen tussen de 3jr en 12jr

  • Algemene indruk: 10
  • Ligging: 10
  • Service: 10
  • Eten: 10
  • Zwembaden: 10
  • Kamer: 10
  • Hygiene: 10
  • Comfort: 10
  • Kindvriendelijkheid: 10

In een woord een geweldig hotel , we komen zeker terug .

WGM Oosterik (36), 29-07-2009

Reisperiode: Juli | Gezin met kinderen tussen de 3jr en 12jr

  • Algemene indruk: 8
  • Ligging: 7
  • Service: 9
  • Eten: 8
  • Zwembaden: 8
  • Kamer: 8
  • Hygiene: 9
  • Comfort: 9
  • Kindvriendelijkheid: 9

We zijn vaker in Turkije geweest in vergelijkbare 5 sterren hotels. In Juli 2009 hebben wij twee weken doorgebracht in Royal Dragon. Voorwaarde bij het boeken is voor ons: goed eten, buffetstijl, veel glijbanen, aan zee, schoon en goede animatie. We hebben er een leuke en prima vakantie gehad. Pluspunten: Schoon en keurig hotel, vriendelijk personeel, kinderen vonden animatie leuk, geweldig hotelzwembad. Minpunten: avondbuffet onoverzichtelijk, in de rij staan om je eten te krijgen, niet- of te- gaar. Toch mannen met korte broek tijdens avondeten (not done voor een 5 sterren hotel!) Het schip in het Lunapark werd onproffessioneel bedient. De jongen die de atractie bediende probeerde indruk te maken op de jonge dames in plaats van dat hij zich met de veiligheid bezig hield. (liet bijv. kinder te dicht bij het schip in actie komen, te lang schommelen of liep er zelfs even bij weg terwijl het in bedrijf was om te plassen!)

pagina 6 van 10